Država / jezik
Spremeni državo
Za ogled vsebine, specifične za vašo državo ali regijo, izberite drugo državo ali regijo.
Izberite svoj jezik
View through an aeroplane window
Rešitve

Produkti in storitve za zaščito pred likvidnostnimi tveganji.

Zanesljive in prilagodljive rešitve za zavarovanje vaših terjatev, stabilizacijo denarnega toka in podporo rasti.

Vsako podjetje se sooča z izzivi - morda nima dovolj informacij o plačilni sposobnosti svojih strank, je močno odvisno od enega večjega kupca, želi pravočasno prepoznati morebitna tveganja ali pa načrtuje širitev na nove trge. Ne glede na situacijo vam Atradius pomaga zmanjšati tveganje za likvidnostne težave - z rešitvami, ki temeljijo na predvidevanju in premišljenem upravljanju. Kombinacija naših produktov in storitev zagotavlja ravnovesje vaši likvidnosti, zmanjšuje tveganja zaradi odpisa terjatev in odpira strateške podlage za nove posle.

Reševanje vaših izzivov je naša vsakodnevna naloga
Likvidnostnim tveganjem se lahko izognete

Ker poznamo dejavnike, ki ogrožajo likvidnost podjetja    

Kombinacija našega večdesetletnega znanja in izkušenj na področju upravljanja tveganj, globalne prisotnosti, obsežnih tržnih podatkov nas postavlja v vlogo idealnega partnerja pri obvladovanju tveganj v trgovinskih poslih, izvozu in storitvenih dejavnostih.

Naša široka paleta storitev in produktov je posebej zasnovana za ohranjanje likvidnosti podjetij različnih velikosti in panog. To omogočajo naše modularne in visoko prilagodljive zavarovalne rešitve ter interdisciplinarne ekipe strokovnjakov po vsem svetu. 

 

Naši produkti in storitve

Celostni pristop

Atradius sledi celostnemu pristopu k obvladovanju tveganj, ki izhajajo iz izvoza, geopolitike, naravnih nesreč ali regulatih zahtev.

 

Analiziranje in upravljanje investicijskih tveganj s pomočjo tržnih analiz

Redno in sistematično vrednotenje investicijskih projektov omogoča pravočasno prepoznavanje morebitnih likvidnostnih težav in njihovo učinkovito obvladovanje. Poleg tega, vam dobra informiranost omogoča, da zgodaj prepoznate nove poslovne priložnosti.

Upravljanje kreditnih tveganj

S skrbnim preverjanjem bonitete poslovnih partnerjev in uporabo zavarovanja terjatev aktivno spremljate in se zavarujete likvidnostna tveganja.

Optimizacija upravljanja terjatev

Spremljanje in izboljševanje kazalnika DSO (Days Sales Outstandings) prispeva k stabilizaciji likvidnosti podjetja. Učinkovito upravljanje odprtih terjatev je usmerjeno k zmanjševanju izgub zaradi neplačanih obveznosti kupcev.

Spremljanje plačile discipline

Zlasti na trgih, kjer poslujejo vaši dolžniki, je priporočljivo redno spremljati plačilno disciplino, da lahko pravočasno ukrepate ob morebitnih zamudah.

Izkoristite priložnosti

Ne spremlljate le novih panog in trendov, temveč lahko tudi preverite boniteto potencialno zanimivih podjetij. Z različnimi oblikami poroštev imate dodatno na voljo številne možnosti za prijavo na nove projekte ali za izgradnjo zaupanja vrednega položaja pri javnih razpisih - tudi v tujini.

Know - how
Publikacije - analize, poročila in ankete
Preberite več
Kako Atradius podpira svoje stranke

Sodobno upravljanje terjatev

Vse, kar morate vedeti o zavarovanju terjatev

Preberite več
Pogosta vprašanja o naših produktih in storitvah

Zavarovanje terjatev ščiti podjetja pred izpadom prihodkov zaradi neplačanih terjatev. Zavarovanje krije neporavnane račune, ki nastanejo zaradi insolventnosti kupcev, neplačil, političnih tveganj alidrugih razlogov.

Zavarovanje terjatev vas ščiti v primeru zamud pri plačilih ali plačilne nesposobnosti vaših strank. Prednosti vključujejo večjo finančno varnost ter ustrezen maneverski prostor pri na načrtovanju in ukrepanju. Zavarovanje terjatev je primerno za podjetja različnih velikosti in z ustrezno polico krije tveganje neplačil tako domačih kot tujih terjatev.

Neplačani računi in s tem neplačane terjatve lahko podjetja pripeljejo do likvidnostnih ozkih grl. Zato je pomembno, da v prvem koraku izvajate sistematičen postopek izterjave. Pogovorite se s stranko in poskušajte izvedeti več o razlogih. Ne glede na to, kdaj nas boste vključili, vam bomo pomagali, da takšen incident ne bo povzročil nobenih neugodnih posledic za vaše podjetje.

Nezmožnost strank za plačilo ima različne vzroke, vendar vedno zahteva hitro in ciljno usmerjeno ukrepanje. V ta namen lahko uporabite pomoč podjetja, ki se ukvarja z izterjavo terjatev ali pravnem zastopniku. Smiselno je tudi zavarovati terjatve, ki služi kot preventivni ukrep.

Izgube oziroma odpisi iz naslova terjatev predstavljajo neizterjane zneske, ki nastanejo zaradi plačilnih težav kupcev. Za ustrezno računovodsko obravnavo teh izgub je ključno, ali gre za dokončno potrjeno izgubo ali za pričakovano izgubo.

Neplačane terjatve lahko za podjetje predstavlja resno tveganje za obstoj. Z natančnim preverjanjem kupcev in učinkovitim upravljanjem terjatev je mogoče to tveganje bistveno zmanjšati. Dodatno zaščito pred finančnimi izgubami zagotavlja sklenitev zavarovanja terjatev.

Neplačane terjatve lahko podjetje spravi v finančne težave. Zaščitite se lahko z zavarovanjem terjatev.

Insolventnosti vsako leto povzročijo veliko gospodarsko škodo. Običajno jih spremlja neplačevanje, ki ima lahko resne posledice - od izgube dobička do ogrožanja obstoja podjetja. Z zavarovanjem terjatev je mogoče terjatve zavarovati in se tako učinkovito zaščititi pred izgubami, ki bi ogrozili obstoj podjetja.

Na prvi pogled

Prednosti, ki jih prinaša sodelovanje z nami

Modularna rešitev, prilagojena lokalnim potrebam

Standardizirana IT - platforma z globalnim dosegom

Proaktivna ponovna vzpostavitev kreditnih limitov.

Večja zaščita s CoverOnTop

Kritje stroškov izterjave

Avtomatizacija postopkov zavarovanja terjatev s sistemom CRM ali ERP.

Imate kakšna vprašanja?

Z veseljem vam nudimo strokovno svetovanje na področju upravljanja likvidnostnega tveganja

Pišite nam