Izjemna kakovost storitev, komunikacije, svetovanja in vsakodnevne podpore: k temu smo zavezani z Atradiusovo obljubo storitev.
Naša prednostna naloga je, da vam ponudimo najvišjo raven kakovosti storitev. Vsak dan. To je naša obljuba vam - in velja za vsa področja našega dela, od naših korporativnih smernic ter usposabljanja in razvoja naših zaposlenih do trajnostnega razvoja našega poslovnega odnosa z vami.
Enostavno komuniciranje
Naše storitve za stranke so prilagojene vašim potrebam. Naše ekipe za storitve za stranke in vodenje računov si vsak dan po najboljših močeh prizadevajo, da na vaša vprašanja odgovorijo hitro in učinkovito. Če je mogoče, vam bomo dodelili osebno kontaktno osebo in navedli jasne kontaktne podatke.
Nenehno pregledujemo svoje komunikacijske kanale, da zagotovimo vsakodnevno ohranjanje visokih standardov. Če z nami niste zadovoljni ali če se na kateri koli točki pojavi težava, o tem neposredno obvestite naše ekipe. Le tako se lahko po malem izboljšujemo.
Enostavno upravljanje pogodb
Nudimo vam strokovno pomoč pri vseh naših storitvah, tako pri upravljanju pogodb kot pri dostopu in uporabi naših spletnih sistemov, kot sta Atradius Atrium in Atradius Insights. Vedno zmanjšamo upravno obremenitev za vaše pogodbe. Ko je treba podaljšati pogodbo, poskrbimo, da se izvede čim bolj nemoteno in da hitro prejmete ustrezno dokumentacijo. Na vsakem računu, ki vam ga pošljemo, je jasno navedeno, katere postavke se plačujejo za katere storitve in v katerem obdobju.
Tesno sodelovanje glede kreditnih limitov
Zavezujemo se, da vam bomo pravočasno zagotovili odločitve o kreditnih limitih in poskrbeli, da vam bomo vedno zagotovili potrebne informacije.
Odločitev ne sprejemamo, ne da bi vas pri tem predhodno vključili. V sodelovanju z vami bomo pridobili dodatne podatke o vaših strankah, tako da bo vaš poslovni odnos vedno ustrezno upoštevan. Poleg tega vam bomo po potrebi posredovali bonitetne ocene vaših zavarovanih strank, da bi vam kar najbolje pomagali pri upravljanju kreditov.
Če bo treba zmanjšati ali preklicati kreditni limit, vas bomo o tem obvestili v razumnem roku, tako da boste imeli dovolj prožnosti, da se dogovorite za nadomestne trgovinske dogovore (razen v izjemnih okoliščinah). Nikoli ne bomo dajali obljub, ki jih ne moremo izpolniti, naš pregleden pritožbeni postopek pa je zasnovan tako, da vam pomaga, če menite, da bi morali ponovno razmisliti o svoji odločitvi.
Učinkovite storitve v postopku izterjave terjatev, izterjave in izterjave dolgov.
Korak za korakom vam razložimo, kako lahko vložite zahtevek. To vključuje tudi obveščanje o zapadlih računih.
Z vami tesno sodelujemo v celotnem postopku uveljavljanja zahtevkov in izterjave ter vas obveščamo o vašem primeru. Z vami uskladimo načine izterjave dolga in vam takoj posredujemo izkupiček.
Če je terjatev mogoče plačati le delno ali je sploh ni mogoče plačati, prejmete podrobno obrazložitev razlogov in imate pravico do pritožbe.
Gradnja dobrih odnosov
Prepričani smo, da vam lahko ponudimo najboljšo možno podporo le, če razumemo vaše podjetje. To vključuje vašo strategijo in vaš trg. Naše visoko usposobljeno osebje je strokovnjak na svojem področju, pozna pa tudi vaše specifične potrebe. Pri tem jih podpirajo redni programi usposabljanja.
Kontaktirajte
Če želite z nami razpravljati o neki zadevi, se obrnite na vodjo stranke, ki je odgovoren za vas. Lahko pa se obrnete tudi na nas.
Atradius kreditno zavarovanje, podružnica Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros
Slovenska cesta 58 | 1000 Ljubljana | Slovenia
Slovenija
Tel.: +386 40 304 216
Email: info.si@atradius.com
Naše kontaktne podatke najdete tudi tu Pišite nam kaj.
Izjava o omejitvi odgovornosti
Izjave na tej strani so namenjene le splošnim informacijam in jih nikakor ne smete obravnavati kot zavezujoče. Pogoje, ki veljajo za vas, preverite v veljavni pogodbi ali pogodbi o izdelku ali storitvi, ki se nanaša na vas. Nič, kar je navedeno v tem dokumentu, se ne sme razlagati tako, da bi družbi Atradius podelilo kakršno koli zakonsko pravico, obveznost ali odgovornost. To vključuje kakršno koli obveznost, da v vašem imenu izvede vrednotenje poslovanja strank. Če družba Atradius izvede takšno vrednotenje, je to izključno za njene lastne namene zavarovanja in ne v korist zavarovanca ali katere koli druge osebe. Poleg tega družba Atradius skupaj s svojimi povezanimi, pridruženimi in hčerinskimi družbami v nobenem primeru ni odgovorna za kakršno koli neposredno, posredno, posebno, naključno ali posledično škodo, ki bi nastala zaradi uporabe tukaj navedenih informacij.